4.12.05

Diensten Heart Management

Heart Management biedt drie diensten aan: een eenmalig consult, een leiderschapstraject van zeven gesprekken en een 'onderhoudscontract' voor leidingegevenden van vier gesprekken per jaar.

2 Comments:

At 2:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoe zien deze trajecten er inhoudelijk uit. Zijn het op maat gesneden trajecten, of komen er verplichte onderdelen in naar voren?
Wat zijn de verschillen tussen de drie diensten?

 
At 10:10 p.m., Blogger Caroline Franssen said...

De inhoud van ieder gesprek en traject wordt volkomen afgestemd op de leerbehoefte van degene die gecoacht wordt. Dat betekent dat alle trajecten verschillend zijn, van aard, van intensiteit, van leerdoelen en dus leiden tot een individuele ontwikkeling. De enige verplichting is die om 'bij de les te blijven' om serieus aan de slag te gaan met wat jij wilt leren.
Ieder coachingsgesprek speelt in op de actualiteit, terwijl er in de trajecten uiteraard ook een 'rode draad' bewaakt wordt. Het verschil tussen de drie diensten zit hem in de intensiteit van de ontwikkeling. Kom je één keer, dan krijg je een soort 'kickstart' en ga je zelf verder. Kom je zeven keer in een kort tijdsbestek, dan komt er een transformatie tot stand in je denken en handelen. De leidinggevenden die vier keer per jaar komen, hebben daarvoor allemaal een intensief traject gedaan.

 

Een reactie posten

<< Home